fredag 8 oktober 2010

Försöker....

Försöker äta frukost... men får istället torka kräk från bordsduken...
Försöker gå på toa....men får istället trösta barn som snubblat på mattan...
Försöker dricka kaffe...men får istället ge mig på ännu en bajsblöja...
Försöker sitta i soffan och se på vuxenTV....men får istället sällskap av Nicke Nyfiken...
Fösöker få 5 minuter till att surfa runt på nätet...men får istället läsa om Dinosaurier och traktorer...
Försöker lyssna på spotify...men får istället sjunga Vargsången tills jag får ont i halsen...
Fösöker få tid till att skriva på min blogg....men får istället kolla in Gissa Bajset på Alvins dator...
Fösöker vara en bra mamma...och det är nog det enda jag lyckats med idag tror jag...
Fösöka duger!

3 kommentarer:

  1. Du får nog bli lite mer ego. Nog för att barn tydligen är ens allt, men snälla! Be ungarna sköta sig själva ett tag! ;-)
    Puss puss!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, låt se....hur många barn var det nu du hade????? :D ;) Kom hit och be dina brorsdöttrar sköta sig själva ett tag får vi se hur du lyckas ;)

    SvaraRadera
  3. Du är ALLTID en bra mamma för dina barn !
    kramar från din egna mamma

    SvaraRadera