torsdag 29 april 2010

Måste ha- måste ha- måste ha!

Hmmmm, vad var det nu jag skrev om i förra inlägget? Jo, just det, överkonsumtion...Hmmm men det gäller väl inte mig? :) Nä, det tror jag inte, så därför bara MÅSTE jag åka till Gekås nu i helgen, efter att jag på deras blogg sett att de fått in massa marina saker. Åhhh, den lyktan skulle passa superfint på vår nya altan, den korgen passar perfekt i min marina hall, den duken...den lampan...ja, ni vet... Och så har jag ju världens bästa svepskäl att åka dit, Vi ska ju faktiskt ha bebis om en månad och bebisen MÅSTE ju ha ett nytt påslakanset, kanske en mysig snutte, ett startset, en söt mössa, en napp... så det är ju givetvis så jag lägger fram det till min käre man, det är ju hans barn me, så det är nödvändigt för bebisens existens att vi lägger 5 timmar, minst, i Ullared på fredag eller lördag. Aldrig att han misstänker att orsaken till att jag lockar dit honom är mitt ha-begär inför dessa perfekta förvaringskorgar...Alldeles för sent kommer han inse min lömska plan, när han går mot bebis-avdelningen går jag till present-avdelningen. Han vänder sig om och säger -men älskling, vi skulle ju köpa allt det där som bebisen behöver först. -Äsch, strunt i bebisen, det finns väl saker den kan ärva på vinden, kom nu istället så går vi och tittar på lite inredning älskling...man vet ju aldrig vad man kan hitta..... Fast jag vet, jag vet precis ....mo ha ha ha ha!

1 kommentar: